Kampania > Mechanika gry

Rozwój bohatera - zasady

(1/1)

Siwoń:
Oto i system rozwoju bohatera:

Jedyną możliwością awansu bohatera jest zebranie przez niego odpowiedniej ilości *, które są przyznawane za:
 1. Wygranie bitwy.
 2. Przeżycie bitwy.
 3. Zabicie wrogiego bohatera.
 4. Zabicie wrogiego potwora (wszelkie monstrualne podkładki)
 5. Zabicie w jednej bitwie określonej liczby jednostek, z wyłączeniem wyżej wymienionych.

 Jeśli chodzi o pkt. 5 chodzi o ilość jednostek zabitych podczas jednej bitwy. Ilość tych jednostek jest uzależniona od ilości ataków bohatera:

 I. Przy bitwach do 600pkt:
 1 atak - 5 jednostek
 2 ataki - 8 jednostek
 3 ataki - 10 jednostek
 II. Przy bitwach powyżej 600pkt:
 1 atak - 10 jednostek
 2 ataki - 15 jednostek
 3 ataki - 20 jednostek

 Natomiast ilość potrzebnych gwiazdek do awansu będzie określana za pomocą przedziału pkt. bohatera:
 0-25pkt - 6*
 26-50pkt - 8*
 51-100pkt - 10*
 101-150pkt - 12*
 151-200pkt - 14*
 250pkt+ - 18*

 Jeżeli jakiś bohater mieści się w dwóch przedziałach pkt. to liczy sie ten wyższy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej