Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
31
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siwoń dnia Czerwiec 05, 2013, 23:21:47 »
Tak łatwo nie odpuszczę!  ;D Dzisiaj idę spać, ale ogarnę jeszcze coś do tego mojego pomysłu, bo twojego po prostu nie rozumiem xD
32
Konwersje / Odp: Wypaczenia Siwonia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siwoń dnia Czerwiec 05, 2013, 22:53:39 »
A on wyższą walkę i prędkość. Przy szarży ma 3 ataki, i ściągając twoich orków na 4+ bez tarczy ( z tarczą chyba tak samo, ale pewności nie mam) w jednym ataku może ci ściągnąć wszystkich ;) Jak dobrze wszystko wejdzie xD A twoi orkowie sciągają ich na... 6+? ;D Chyba że ci o morannonów chodziło ;/
33
Off Topic / Odp: Pikachu, w(y)zywam Cię!!!!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siwoń dnia Czerwiec 05, 2013, 22:44:29 »
Poszło zapytanie do Boltera czy będzie wolny stolik. Wątpie, ale zawsze może jeden nam udstąpią  8) Jeśli nie, coż, pozostaje kombinować. Jest jeszcze Bard i Feniks (dawny Ogryn). Niestety, w Feniksie co tydzień jest turniej Magicków, a Bard... To Bard, i Konfederacja, i ich nie lubię ;D Ale można próbować. KFC odpada, hałas, wogóle klimatu ni ma. No, i jak Bolter stolika nie znajdzie, to ja chyba głosowałbym na Barda - zawsze jakiś spokój i normalny stół ;p
34
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez David36 dnia Czerwiec 05, 2013, 22:28:10 »
Dalej pozostaje moja wersja z ilością zabitych jednostek. Trochę bardziej skomplikowana ale łatwiejsza w dopasowaniu do bohaterów po za tym będziemy mogli robić ciekawe statystyki :)
35
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siwoń dnia Czerwiec 05, 2013, 22:25:25 »
Mój pomysł siadł, bo w samym The Free Peoples naliczyłem 10 bohów zaliczających się z eq do kilku grup. Trzeba wymyślić coś uniwersalniejszego.
36
Konwersje / Odp: Wypaczenia Siwonia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez David36 dnia Czerwiec 05, 2013, 22:01:46 »
To ja na takiego gościa mam 4 orki :P
37
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez David36 dnia Czerwiec 05, 2013, 22:00:30 »
No tak ale wolałbym jednak opracować jak bardziej uniwersalny system. Sam pomysł z pkt jest świetny (prawie jak Pokemony na GameBoya xD) ale właśnie te koszty.... jednymi z najgorszych byliby zwykli KAPITANOWIE.... Zazwyczaj mają sporo do wykupienia
38
Konwersje / Odp: Wypaczenia Siwonia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siwoń dnia Czerwiec 05, 2013, 22:00:22 »
Proszę uprzejmie ;) :
F: 4/4+ S:4 D:6 A:2 W:1 C:4
Expert rider oczywiście. Do tego ciężka zbroja, tarcza oraz ,,koń z czystokrwistej stadniny" - uzbrojony koń który biega 12" zamiast 10" :) Minus rzucający się w oczy to brak lancy, co pozwala KoDA podjąć rywalizacje ;/ To wszystko to bazowy ekwipunek. A koszt uchodzący - 22pkt ;)
39
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siwoń dnia Czerwiec 05, 2013, 21:54:02 »
Rozumiem, rozumiem ;/ Tylko myślę, i staram się to jakoś rozwiązać. Słuchaj, znasz trochę lepiej samego LOTR'a i bohów, mam prośbę. Mógłbyś podliczyć ile jest takich postaci jak przytoczony Nazgul? Gdyby było ich niewielu, można by spróbować ich rozwijać jako wyjątki, posiadające własne progi ;p Pytanie tylko, ilu takich...
40
Off Topic / Pikachu, w(y)zywam Cię!!!!!!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez David36 dnia Czerwiec 05, 2013, 21:47:13 »
Jak ktoś ma ochotę pograć to śmiało pisać tutaj :)

Więc ja tak na wstępie powiem że w sobotę powinienem być w Bolterze razem z Michałem ale... Michał... w sobote jest turniej... na 1000pkt... nie wiem czy będzie dla nas miejsce ;/ Co robimy??
Strony: 1 2 3 [4] 5 6
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
kov croissanta patrimonium brazylia2014 realliferpg